תקנון חנות האונליין צ’לסי

  1. כללי
  • אתר צ’לסי הוא אתר מכירות אונליין של בגדי יד שנייה השייך לרשת צ׳לסי. 
  • ראיתם פריט שאהבת בחנות האונליין שלנו? איזה כיף! קחו בחשבון שכל פריט הוא אחד ומיוחד. מאחר וכל הבגדים הם יד שנייה, אנחנו לא מציעות מידות או כמות לכל פריט ופריט, לכן אם ראיתם ואהבתם – תזמינו, לפני שיעלם מהאתר. 
  1. תשלום באתר
  • התשלום באתר מתבצע באמצעות אשראי (מקבלות את כל כרטיסי האשראי). למען נוחיותכם ובטיחותכם אתר צ’לסי מאובטח בהתאם לתקנות האבטחה. 
  • גולשים שרוכשים באתר מסכימים כי רשומות המחשב של החברה בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות. 
  • ספקים של צ’לסי? אנחנו מזמינות אתכם לרכוש פריטים באתר ולשלם באמצעות הארנק של צ’לסי – הקרדיט יצוין בקופה בהתאם לקרדיט הקיים שלכם במערכת בחנות. 
  1. מועדי אספקה, הובלה ומשלוח

כל פריט שאתם קונים באתר נארז באהבה, מקבל נשיקה ונשלח אליכם.  

עלויות שילוח:

  • שליח עד הבית (עד 5 ימי עסקים) – 35 ש”ח.
  • שליח עד הבית בחינם(!) בקנייה מעל 350 ש”ח.
  • איסוף עצמי מסניף ת”א בשעות הפעילות: מקווה ישראל 22, תל אביב. 

איסוף בזמני הפעילות: ימים א’-ה’ 11:00-19:00

צ’לסי רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר ואת תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. המחיר התקף ביחס להזמנה שבוצעה הוא המחיר שהתפרסם בעת שהושלם תהליך ההזמנה (הכולל את מסירת פרטי כרטיס אשראי). אם עודכנו המחירים טרם השלמת תהליך ההזמנה, יחויב המשתמש באתר לפי המחירים המעודכנים.

  1. החלפות והחזרות

אתר צ’לסי הינו לוח פריטי לבוש איכותיים מיד שנייה, ולכן, בדומה לאתרי לוחות אחרים שאתם מכירים (פייסבוק מרקט, יד2 וכו’), אין אנו מחויבים לתמוך בהחזרת פריטים שנרכשו באתר ובביטולי עסקאות.

עם זאת, חשוב לנו שתרגישו ביטחון ותהנו לרכוש באתר ולכן אנחנו מאפשרות החזר חלקי.

קניתי פריט ואני רוצה להחזיר אותו, איך זה עובד?

רכשתם פריט באתר צ׳לסי, וכעת אתם רוצים להחזיר אותו, אתם מוזמנים להגיע לחנות בתוך 14 יום, או לשלוח את הפריט עם שליח אלינו.
במידה והפריט לא נפגם, נזכה את הארנק האלקטרוני שלכם (כאילו מכרתם אותו במודל הרגיל של צ’לסי) בגובה הסכום שאותו שילמתם.
את הסכום שהצטבר לכם בארנק האלקטרוני אתם יכולים “לבזבז” בשתי דרכים: משיכת מזומן בגובה 30% מהסכום (פחות מע”מ), או באמצעות רכישה חוזרת בחנות בגובה 50% מהסכום(!).

מה קורה עם אין לי ארנק?

כאשר אתם נרשמים לצ’לסי נוצר עבורכם ארנק אלקטרוני שמאפשר לכם לקלוט הכנסות ממכירת פריטים דרכנו ואז לממש את חלקכם בהכנסות על פי המודל של צ’לסי ולרכוש באמצעות הארנק האלקטרוני פריטים בחנות או כאן באתר. גם אם אינכם מתכוונים למכור פריטים דרך צ’לסי ובכל זאת נרשמתם לאתר, זה אומר שיש לכם ארנק אלקטרוני אצלנו. במידה וביצעתם רכישה ולא נרשמתם מעולם לאתר, נקים עבורכם חשבון באופן אוטומטי ונשתמש לצורך כך בשדות השם, מספר הטלפון הנייד והדוא”ל שהוזנו בעת ההזמנה, לאחר מכן תקבלו הודכה ותוכלו להתחבר באמצעות אימות SMS ולהשתמש בכסף שנקלט לארנק.

דוגמא להמחשה:

רכשתי באתר צ׳לסי חולצה ב – 100 שקל ואני מבקשת להחזיר אותה אחרי יום. את שולחת לנו את הפריט בחזרה ולאחר שקבלנו את הפריט והוא נבדק שהוא כשורה, הארנק האלקטרוני שלך יזוכה ב – 100 שקל

זיכוי זה שווה ערך לזה שמכרנו את הבגד שלכם ללקוח אחר ב – 100 שקל

את הסכום שהצטבר אתם יכולים “לבזבז” בשתי דרכים:

משיכת מזומן בגובה 26 שקל ,

רכישה חוזרת בחנות או באתר בגובה 50 שקל

הבנתי, אבל מה אם קיבלתי פריט פגום (קרע, כתם שלא דווח מראש, זיוף מותג וכו’)?

במקרים הנדירים האלה אנחנו בהחלט נוכל לבטל את העסקה ולפצות אתכם על מלוא הסכום.

 

חשוב לדעת:

אתם מוזמנים להגיע לחנות ולהחזיר פריט שרכשתם או לחילופין לשלוח את הפריט עם שליח אלינו.
כתובת למשלוח/ איסוף עצמי מהחנות: מקווה ישראל 22, תל אביב.

זמני פעילות לקבלת החזרות: ימים א’-ה’ 11:00-19:30.

· עלות המשלוח הינה על חשבון השולח – לא ניתן לקבל החזר על עלות המשלוח.

· פריטים שיוחזרו ללא הטיקט או האריזה המקורית לא יתקבלו בחזרה אלינו.

 

  1. שירות לקוחות

מוזמנים לכתוב לנו בכל שאלה: info@chelsytc.co.il

.

  1. ביטולים

ביצעם רכישה והתחרטתם אחרי רגע? הכל בסדר. שלחו לנו מייל ל-info@chelsytc.co.il . ציינו את מספר ההזמנה שלכם, מספר הטלפון וכתובת המייל ואנחנו ניצור אתכם קשר לביטול ההזמנה.

צ’לסי שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם על פי שיקול דעתה הבלעדי וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת.