מדיניות החזרת פריטים

לקוחות יקרים, אתר צ’לסי הינו לוח פריטי לבוש איכותיים מיד שנייה, ולכן, בדומה לאתרי לוחות אחרים שאתם מכירים (פייסבוק מרקט, יד2 וכו’), אין אנו מחויבים לתמוך בהחזרת פריטים שנרכשו באתר ובביטולי עסקאות.

עם זאת, חשוב לנו שתרגישו ביטחון ותהנו לרכוש באתר ולכן אנחנו מאפשרות החזר חלקי.

קניתי פריט ואני רוצה להחזיר אותו, איך זה עובד?

רכשתם פריט באתר צ׳לסי, וכעת אתם רוצים להחזיר אותו, אתם מוזמנים להגיע לחנות בתוך 14 יום, או לשלוח את הפריט עם שליח אלינו.
במידה והפריט לא נפגם, נזכה את הארנק האלקטרוני שלכם (כאילו מכרתם אותו במודל הרגיל של צ'לסי) בגובה הסכום שאותו שילמתם.
את הסכום שהצטבר לכם בארנק האלקטרוני אתם יכולים "לבזבז" בשתי דרכים: משיכת מזומן בגובה 30% מהסכום (פחות מע"מ), או באמצעות רכישה חוזרת בחנות בגובה 50% מהסכום(!).

מה קורה עם אין לי ארנק?

כאשר אתם נרשמים לצ'לסי נוצר עבורכם ארנק אלקטרוני שמאפשר לכם לקלוט הכנסות ממכירת פריטים דרכנו ואז לממש את חלקכם בהכנסות על פי המודל של צ'לסי ולרכוש באמצעות הארנק האלקטרוני פריטים בחנות או כאן באתר. גם אם אינכם מתכוונים למכור פריטים דרך צ'לסי ובכל זאת נרשמתם לאתר, זה אומר שיש לכם ארנק אלקטרוני אצלנו. במידה וביצעתם רכישה ולא נרשמתם מעולם לאתר, נקים עבורכם חשבון באופן אוטומטי ונשתמש לצורך כך בשדות השם, מספר הטלפון הנייד והדוא"ל שהוזנו בעת ההזמנה, לאחר מכן תקבלו הודכה ותוכלו להתחבר באמצעות אימות SMS ולהשתמש בכסף שנקלט לארנק.

דוגמא להמחשה:

רכשתי באתר צ׳לסי חולצה ב – 100 שקל ואני מבקשת להחזיר אותה אחרי יום. את שולחת לנו את הפריט בחזרה ולאחר שקבלנו את הפריט והוא נבדק שהוא כשורה, הארנק האלקטרוני שלך יזוכה ב – 100 שקל

זיכוי זה שווה ערך לזה שמכרנו את הבגד שלכם ללקוח אחר ב – 100 שקל

את הסכום שהצטבר אתם יכולים "לבזבז" בשתי דרכים:

משיכת מזומן בגובה 26 שקל ,

רכישה חוזרת בחנות או באתר בגובה 50 שקל

הבנתי, אבל מה אם קיבלתי פריט פגום (קרע, כתם שלא דווח מראש, זיוף מותג וכו')?

במקרים הנדירים האלה אנחנו בהחלט נוכל לבטל את העסקה ולפצות אתכם על מלוא הסכום.

 

חשוב לדעת:

אתם מוזמנים להגיע לחנות ולהחזיר פריט שרכשתם או לחילופין לשלוח את הפריט עם שליח אלינו.
כתובת למשלוח/ איסוף עצמי מהחנות: מקווה ישראל 22, תל אביב.

זמני פעילות לקבלת החזרות: ימים א'-ה' 11:00-19:30.

· עלות המשלוח הינה על חשבון השולח – לא ניתן לקבל החזר על עלות המשלוח.

· פריטים שיוחזרו ללא הטיקט או האריזה המקורית לא יתקבלו בחזרה אלינו.